2016. július 16., szombat

Jul. 15., pentek

Bogar itthon, de meg iskola nap. 6:30-kor indul a nap: kavefozes, joga, reggeli. Miutan a ferj balra el hir olvasas es a kozossegi oldalak bongeszese kovetkezik. Az angol politikai elet... hat ha nem is olyan szanalmas, mint a magyar, de mindenkeppen kiabrandito. Az EU ellenes politikus, aki ezzel a szereppel pusztan hatalmat kivant kovacsolni maganak, s vegul maga is meglepodott a referendum eredmenyen, most kulugyminiszter lesz az atformalodo kormanyban. Tudom, orulnenk, ha otthon ez lenne a legbotranyosabb ugy. Bar ugy lenne... A baratnomet biztattam, aki ezen a heten ert a munkahelyi trening vegere, s jovo heten mar onalloan kezd dolgozni. Nagyon sokat idegeskedik, aggodik azon, milyen teljesitmenyt fog nyujtani. Tul sokat, annyit, amennyi mar artalmas. Annak idejen, amikor allando szorongas es rendszeres panik rohamok gyotortek, megkerdeztem az egyik pszichologia tanaromat, mennyi ido utan valik a stressz artalmassa a szervezetemre. A valasz 20 perc volt. Egy het pihenes eleg is volt, ideje atgondolnom a nyari terveimet es tanulni valokat. Tul sok dolgot nem erdemes vallalnom, mert akkor nem fogok erdemi elorelepest tenni egyik teruleten sem. Igy az angolon es a boros konyv feldolgozasan van a hangsuly. Emellett kellene az olvasmanyaimat feldolgozni. A masodik nyelv most a periferiara kerult, tobbek kozott azert is, mert nem tudom pontosan, milyen nyevet kellene valasztanom, a franciat kellene folytatnom vagy helyette jobb lenne valami mas. Elso lepes megteve: osszerendeztem a gondolataimat s a jegyzeteimet; motivalt es elszant vagyok. Ebed, tour de france es egy kis szakma - tudomanyos cikkeket, pontosabban egyet vadasztam Bogarnak. A tobbit a konytaros csaladom segit/segitett megszereni. De jo, vegre egy kis nyonyvtar! Aztan ideje volt elmelyedni a jegyzeteimben. Sokadjara is atneztem...jajj, ezeket mar tudom, csak beszelni kellene, tobbet, tobbet, magabiztosabban. Nem baj, nem art ez sem, meg szazszor, meg ezerszer. Bogar hazaugrott mielott ping pongozni ment. Faradt, nekem pedig mar hianyzott nagyon...rosszat is szoltam, de bocsanatot kertem, igy kellemes mederben folyhat tovabb az este. P.-ve beszeltem telefonon, akit mar magam is hivni akartam; reg nem lattam, reg beszeltunk... Az anyukajat mutottek, komoly mutet volt; a testverevel toltott idot, akivel kicsit bonyolult a kapcsolata. Ezeket meselte, aztan ment edzeni, mert o nagyon kemeny, felnezek ra emiatt, het 5 vagy 6 alkalommal edz, es durva dolgokat csinal - spinning, bootcamp... Visszatertem az angol jegyzetekhez, majd joga, furdes s egy nagy bogre tea kovetkezett. Az olvasas ma nem ment, tul almos voltam. Vegul a Yellowstone-ban aludtam el, valahol a tel vege tajan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése