2016. július 13., szerda

Jul. 12., kedd

Lassan indul a szunido: kesoi keles 8:00-kor, kesoi reggeli 9:00-kor. A joga viszont nem maradhat el. Majd reggeli, kozben blog iras, s annak alapos megfontolasa, hogy valoban levagjam-e a sajat hajamat. Nem nagyon persze, csak annyira, hogy akkor is viselheto legyen, ha nem lesz tokeletes. Aludtam mar ra egy ejszakat, s nagyon megyozo videokat talaltam a neten, igy fozzafogtam. Hajmosas, fesulkodes, nyissz, s mar szarithattam is. JO LETT! Bar ezzel a modszerrel csak a felso retegekbol vagtam, es hosszu, retegesre vagott hajra mukodik. Egyebkent is talaltam egy fantasztikus sampont, amitol szep fenyes es selymes lett a hajam. Lehet, hogy a vegebol is vagni kellene...? Miss Marple ma is kitartoan nyomozott, amig a halot tettem rendbe, mostam, teregettem s ablakot pucoltam. Kozben beiktattam egy gyors ebedet. Jo lesz, ha Bogar hazajon, mert szerintem addig nem veszem ra magamat komoly fozesre. A mai menu, a tegnapihoz hasonloan, tojas rantotta (mas neven kavaros tojas) volt sonkaval, maradek tonhallal es kis feta sajttal. Ebed utan megvalositottam regi tervemet, keszitettem egy papir redonyt a konyhai ablakokra. Nagyon buszke vagyok magamra, igazan mutatos lett, s ami meg ennel is jobb: mukodik! Egy komolyabb joga is vart meg ram (30 nap joga Adriene-nel); a 30 napos jogasorozatbol mar nincs sok hatra, s ma kettot is volt idom gyakorolni (24.&25.), illetve ezt kiegeszitettem egy szamomra meg kivitelezhetetlen joga poz (darupoz/bakasana) gyakorlasaval. Fuff, de egysze eljutok oda is. Vegul a baratnommel megegyeztunk egy kensingtoni randevuban, igy a joga utan keszulnom is kellett a varosba. Az idojarasrol csak annyit: szikrazo napsutes es gyonyotu kek eg valtakozott borzalmas esovel es vastag felhokkel. S milyen ido volt, mikor indulnom kellett? Eso. Milyen ido volt, amikor a talalkozora megerkeztem? Szikrazo napsutes. 10 percel elotte a vasutnal meg szakadt az eso. A parkrol lemondtunk, mert nyilvan minden csurom viz volt, s helyette meglatogattuk a egyik kedvenc teazomat (The Muffin Man Tea Shop). Teaztunk, szendvicseztunk s cseveresztunk. Nyolc orakor indultam haza, s szerencsere sem az idojaras, sem a vasut nem hagyott cserben. A tovabbi hajvagas gondolata csak nem hagyott nyugodni, igy tovabb kiserleteztem a hajamon. Nem vagyok egy nagy tehetseg, szerintem csak a szerencsenek es a hullamos hajamnak koszonheto, hogy nagy kart nem tettem magamban. Vallalhato, kellemes, de a fodrasz, aki legkozelebb vagja a hajamat, majd biztosan szidni fog. Talan nem kellett volna a Spinedzserek (Clueless) tini vigjatekot (keszult Charlotte Bronte 'Emma' cimu regenye nyoman) neznem, s akkor a hajam is maradt volna eredeti, delutani formajaban. Szerencsere a BBC 'Emma' adaptacioja is elerheto a Netflixen... Jo ejszakat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése