2016. július 18., hétfő

Jul. 17., vasarnap

Eltelt a szunet elso hete. Nem sokat tanultam ezen a heten, halogattam a tennivaloimat, bar igaz, elrendeztem a gondolataimat, s a dolgokat magam korul. A joga rutin mindenkeppen beallt, amit majd az utazas s a nyaralas fogja veszelyeztetni, de ha eleg kitarto vagyok, s jol osztom be az idomet, akkor is tarthato lesz. Lelkes vagyok, mindenkepp szeretnem tartani. Visszatertem a gyomolcs-joghurt reggelihez, mielott a sok kenyer megbosszulna magat, s a heten, hogy Bogar is visszatert, tartjuk a K.-ek inspiralta dietat. Londonba is megerkezett a meleg, igy johetnek a halak, csirkek, salatak, mediterran etelek. Ma koran kezdodik a Tour de France; nagyot mennek 160 km-t. Holnap pedig meg hosszabb a szakasz, 209 km, ami nem a leghoszabb iden... Ezek a bringasok hihetetlenek. Becsulom a kitartasukat. Az ilyen fajta teljesitmeny az, amire en sosem voltam kepes, eppen ezert rendkivul motivalo kovetni a Tourt...ha nem szamitjuk a nehany kiabrandito jelenetet. Ami miatt meg szeretem nezni, az a taj. Mont, chateau, pont, eglise...es a sok gyonyoru zold, mezok, erdok, szolok. Az ebed gyorsan megvolt az elozo napi maradekbol: spagetti tesztas lasagne es chilis bab a maradek szoszbol salataval. Nagyon szeretek maradekbol kitalalni valamit. Ebed utan rovid csladi beszelgetes; anyu Cs.-eknal nyaral, hogy M.-val toltse a nyari szunet elso hetet...marmint a gyereknek van szunet, a mama epp csak vesz egy kis levegot a sok elfoglaltsag kozepette. Igy vagy ugy, de biztosan szep hetuk lesz egyutt. Aztan kavaros kave, majd mindenki visszatert az ebed elott megkezdett munkakhoz, tanulmanyokhoz. Kesobbre mar nem marad mas, mint joga es egy kis cseveges. Energia sem jut tobbre, mert a nyar ide is tagadhatatlanul megerkezett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése