2016. július 12., kedd

Jul. 11., hetfo

Bogar ma elutazott Genfbe. Negy nap, harom ejsszaka. A reggel ot korul kezdodott, aztan fel kilenckor indult ujra. Amig o a repter fele robogott, csomagot adott fel s varakozott, en visszabujtam az agyba...pihenni, amibol aztan varatlanul mely alvas lett. Buntudat - nem utazik olyan gyakran, hogy a heti rutin resze lenne, igy bantott, hogy lekestem a 8:10-es gepindulast a Flightradaron. Micsoda feleseg... De nem, nem kestem le, mert a gep velem egyutt kesett. Ennek koszonhetoen a csalad kenytelen volt elviselni, hogy fel orankent megosztom veluk Bogar aktualis nyugat-europai helyzetet. Kozben egy kave es bananos muzli elfogyasztasa valt szuksegesse. Odaert, maga is jelzett, sonaks szendvics is el lett fogyasztva, igy bosegesen dokumentalva lett az esemeny. Ekkor mar veszesen haladtunk a deli 12 ora fele anelkul, hogy barmi produktivat csinaltam volna. Joga matrac elo! Termeszetesen egy fel oras reggeli gyakorlathoz, mar tulsagosan faradt voltam (az elobb leirtak miatt), igy a szokasos 9 perces, reggeli gyakorlatomat vegeztem el, hogy kicsit meglokjem magamat a teendoim fele, s este ugy terhessek aludni, hogy valami hasznosat is csinaltam. Tenni valo volt boven, nem kellett soakig keresgelnem. Kaosz es anarchia...anyukam a 'becsapott az atom' kepletes leirassal elt volna, teljes joggal, igy hozzakezdtem a lakas allapotanak normalizalasahoz. Mig Miss Marple nagy magabiztosaggal oldotta meg a legfurmanyosabb gyilkossagokat, addig en a nappali, furdo, konyha helyzeten igyekeztem segiteni; mosas, vasalas, teregetes haladt kez a kezben, s vegul egesz otthonos lett a lakas. Meg a butorok is lathatova valtak. Levezetes keppen ujra jogaztam, mert a reggeli csak a croissant a kave mellett. Azt igyekszem nem testmozgasnak szamitani, mert akkor delutan/este, hosszabb idore elo sem vennem a joga szonyeget, marpedig muszaj raszoktatnom magamat a rendszeres testmozgasra, es jo uton is haladok. Jo erzes es hatasos. Nem csinalom reg ota, s nem is nagy intenzitassal, de hatvanyozottan jobban erzem magamat a boromben, miota elkezdtem, s foleg miota minden reggel elvegzem a rovid gyakorlatokat. Ugyanakkor magaban ez mit sem erne, az uj taplalkozasi szokasaink is nagyban hozzajarulnak ehhez a jo erzeshez, ebben biztos vagyok. Este a baratnommel beszelgettem, akivel kozos programot terveztunk, mig Bogar tavol van. Persze az ido es a vasut is most dol be...pech. A legutobbi sztrajk ota, ami talan egy-masfel honapja volt, a vasuttarsasag alkalmazottai bojkottaljak a munkat, ami nyilvan fennakadast okoz. Most igyekszenek a menetrendet a megvaltozott korulmenyekhez igazitani. A kaosz es a kiszamithatatlansag ellenere maximalisan a dolgozok mellett vagyok, a ceg rettenetes. Ha az ugyfeleket semmibe veszik, mi lehet az alkalmazottakkal. Most persze igyekszenek mindent a munkasokra kenni. Gyonyoru! Ennek ellenere bizom abban, hogy a maximumot hozzuk ki a szabadidonkbol. Estere meg maradt egy kis merenges haszontalan youtube videok felett es edes alom netflix mozival a hatterben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése