2016. július 22., péntek

Jul. 20., szerda

Nos, elerkezett ez a nap is. A mai Bogar utolso napja az NMBEC-ben, ma bucsut intett a tanitasnak. Bizakodva, orommel tekintunk a jovobe; meglatjuk, mit tartogat szamunkra. Izgalmas idok jonne. Mikozben o egy ot-hat-het vagy akar tiz eve tarto folyamatot zar le, en a szokasos, unalmas koreimet rovom Parry Courton. Blog, kozossegi oldal, hirek, lakas szelloztetes - ma mintha nem lenne olyan meleg, elegge el van borulva az eg, erosen fuj a szel -, idezetek bongeszese. P.-nak kerestem lelkesito idezeteket, hogy vegre elhigyje, sokkal tobb rejlik benne, mint hiszi, s hogy elerje az almait, egyetlen akadalyt kell lekuzdjon, es az sajat maga. A legnagyobb elkeseredesemben o razott fel, egy eles kritikaval. Ha o akkor nincs, nem biztos, hogy ma itt tartok. A mondatati hatasara rajottem, sajnalhatom magamat azert, ami nincs, de ez a problemamon nem fog segiteni, sot csak tovabb termeli. Megraztam magamat, s vegiggondoltam mit tehetek, majd elkeztem tudatosan dolgozni a tervem kivitelezesen. Hosszadalmas es faraszto folyamat volt, de megerte, es halas vagyok neki azert, hogy felebresztett. Orulnek, ha en is tudnek neki segiteni, mert ertekes ember, s nem szeretnem, hogy elvesszen, s boldogtalan legyen. Eskuvoi gratulaciohoz kerestem meg idezetet, mert P. kolleganoje, akivel en is joban vagyok, majusban ferjhez ment, de meg nem volt alkalmam gratulalni. Lapot irtam, ajanddekot csomagoltam. O olyan parost alkot a ferjevel, amennyire en latom, ismerem ot, ami ujra es ujra visszaadja a hazassag intezmenyebe s a hosszutavi harmonikus kapcsolatok letezesebe vetett hitemet. Csak nekem hangzik ugy, mint hinni a Mikulasban...?! Mindegy, szerintem letezik, s orulok, mikor latom, mas is hiszi. Bogar haza jott, s igy mar nehezebb tartani a lakas bemutatoterem jelleget, s magam is hagytam meg egy-ket dolgot, kupacot, amit mar fel kell szamolni. mennyi marhasagot rakosgatok...ajjj. Gyors ebed, vasalas...helyett valami mas, en nem is tudom, mivel ment el az ido, regeny olvasas, joga, delutan pedig kirandulas es kulcs atadas, hogy a lakas ne legyen orizetlen a szabadsag alatt. Kozben ujabb ruha vasarlas. Hogy az h&m-ben mindig akad valami ellenallhatatlanul mutatos es olcso darab... A varosbol kicsit keson erek vissza, de oszzefutok a napbarnitotta Bogarral, s mivel a libanoni helyet mar zarva vagy zarasra keszulve talaljuk, marad a pizza s egy kis kezmuves bor. A ferjem elfelejtette, hogy mar itatott velem ilyet, de en nem banom, mert igen jo. Megallapitottunk nehany erdekes dolgot: 13,5%-os alkohol fel sem tunt, egyaltalan nem logott ki ebbol a konnyu, gyumolcsos borbol, ugyanakkor nem tudtunk felfedezni semmilyen fajta jelleget. Hozzateszem, nem ertunk hozza -en biztosan nem-, de ezeket furcsanak, a "maga termeszeteben"-eljaras eredmenyenek gondoltuk. Bogar elkepzelese szerint ilyet ittak a roamiak, s szinte latta is, ahogy hatalmas amforakbol folyik a bor... Mindekozben a hely egy kaosz, jo, olasz kaosz. Hangzavar, porges, espresso illat, s az angol zajt olasz hangok uditik fel. Teli hold s gyonyoru nyari ejszaka van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése