2016. július 17., vasárnap

Jul. 16., szombat

Szombat reggel. Vegre mindenki itthon van, es senki nem megy sehova, Bogar sem. Na jo, en igen, de csak a boltba, hogy legyen klasszikus hetvegi reggel: "narancsle meg nemi kave dukal". Boseges reggeli, talan tulsagosan is; ebbol megint kesoi ebed lesz... Kozben moka, kacagas, nemet radio es ruhaproba. A kifuton Bogar volt a sztar, aki a CERN ruhakollekciojat mutatta be, amit a titkos, V.I.P. ajandekboltban szerzett be. Mikozben folyamatosan valtogattam a Rock Antenne es az 80er Kulthits kozott, lefutottam a szokasos internet koroket. R.-t igyekeztem biztatni, batoritani. Nagyon jo kepes idezteket lehet talalni a neten; onnan szoktunk valogatni es kuldeni egymasnak valami helyzethez illot. Na mindjart ide is kiragasztok valamit... Vegul egyik radio sem valtotta be a hozza fuzott remenyeket, neha mintha direkt a legbenabb, legidegesitobb szamokat jatszanak. Gyorsan valtottam a youtubra, hogy szoljon a Whitesnake vegtelenben. De aztan az is elromlott, igy jott Harcsa Veronika, ami sosem rossz, s nehez megunni. Furcsan szep ido volt ma...reszben. Bogar futni ment, en pedig foztem, ami utan a helyi piacra akartam menni, de vegul nem fert bele az idobe. A kitolodott ebedido veszesen kozeledett, a piac viszont 3 orakor bezar...ezt kicsit keson talaltam ki. Valojaban elfelejtettem, hogy kovaszolni valo uborkat szeretnek venni, s azt csak piacon lehet. Boltban csak a buta kigyouborkat lehet kapni. Lenyeg, hogy erre korabban kellett volna gondolnom, s akkor maskepp szervezhettem volna az idomet. A setarol nem mondtunk le, ebed utan irany a helyi Yeha Noha Cafe. Ebedre lasagne volt spagetti tesztaval. Furcsan nezett ki, de az izerol felismerheto volt. Hozza a maradek francia keszleteinkbol jutott egy uveg Cahors. A kavera/teara mar Yeha Nohaban kerult sor. Bogar egy 'Shalom' fantazianevre hallgato kaveba vezett be (mereg eros fekete fahejjal es mandulaval), magam pedig a szokasos -hisz mar tobbszor is jartam itt- 'My Tea' elnevezesu fahej-gyomber-szegfuszeg teat ittam. Nagyon baratsagos, kellemes hely, s nem csak nekem volt ez a velemenyem, szerencsere. Szerintem fogunk meg erre jarni Bogarral. Borzaszto olcso, nagyon kedvesek az emberek, baratsagos es hangulatos a berendezes. Sajnos az idovel nem volt szerencsenk: epp beborult az eg mig a kavezoba mentunk, a teraszon tul szeles volt, bar igaz, ott hely sem volt. Ettol fuggetlenul elveztuk a lakason kivul toltott idot. Esteledett mar, igy kiguritottam a joga szonyegemet, s elvegeztem az utolso 30. gyakorlatsort. Jo lassu meg bena voltam. Ezen a napon mar azt csinalhattam volna, amit en akartam, ami nekem jol esik, de meg nem vagyok olyan tapasztalt jogas, hogy magam talaljam ki a gyakorlatsort. Igy igyekeztem kovetni, amit a jogim, Adriene csinalt, de mivel most nem instrualt, csak csinalta eleg nehez volt. Most hogy vegeztem ezzel a sorozattal, ki kell talalnom, hogyan szeretnem folytatni a jogat. Sok videoja es sorozata van a youtubon, igy majd atnezem azokat, hogy lassam mit lehetne, s kigondoljam, mihez lenne kedvem. Nyujtanom kellene, mert meg mindig nagyon kotottek az izmaim, s persze erosodnom. Nagyon szeretnek egy magabiztos darupozt produkalni. Furdes es vacsora kovetkezett, aminek egeszen balatoni hangulata volt a seta, testmozgas es furdes utan, illetve a sarkig kitart ablakokkal. A teveben James Bond kabitja a noket. Tokeletes este! Kar, hogy ma (sem) tanultam... Holnap. Ezt magamnak kuldom. ("Soha ne halaszd holnapra, amit ma is megtehetsz. A halogatas idorablo.")

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése