2011. október 4., kedd

Probal, pihen, kivar

A telefonhivas tehat nem erkezett meg, es en ujra kezdtem letargiaba sulyedni. Kis remenyt hozott, hogy egy ideiglenesen nalunk lako lany baratnoje felajanlotta, megkerdezi uj, frissen szerzett munkahelyen, egy szallodaban, ahol szobalanykent dolgozik, nem kell-e tovabbi munkaero. A valaszra nehany napot varni kellett, mert a kovetkezo ket napon szabanapja volt.
A varakozast allaskeresessel toltottem, hiszen, ha ez a lehetoseg nem sikerul, mast kell talalnom. Mar nagyon utaltam a szobaban ulni, es azzal kezdeni a reggelt, hogy felnyitom a netbookot, uzsgyi a gumtree-re, nezzuk, milyen allasokat kinalnak. Bloooo... Abban biztam egyszer, hamarosan ennek vege lesz. Kozben melepo modon egy helyrol visszairtak, hogy koszonik a jelentkezesemet, de nem valasztottak ki. Ez szokatlan kedvesseg, mert altalaban csak annak szoktak irni, aki erdekes szamukra, akit interjura szeretnenek hivni.
Palyaztam tovabb babysitteri, teahazi, kavehazi es minden erdekesnek, megpalyazhatonak tuno munkara. A het vegen gyorsan elszaladtam West Hampstead varosreszbe (gyonyoru hely), mert csak szemelyesen lehetett jelentkezni egy kavezo-etterem csapataba. Szepen feloltoztem, olyank kavehzas-ettermes ruhaba, mar megvolt erre a bevalt uniform, utkozben pedig godolkodtam, miket fogok mondani. Kis keresgeles utan megtalaltam a helyet, mosolyogva, lelkesen beleptem, de sajnos gyorsan leraztak. Csak azt nem ertettem, miert nem irjak ki pontosabban a kriteriumokat. Rogton azt kerdeztek van-e tapasztalatom. Persze tudom, hogy ilyen nincsen, de azt nem szabad mondani nincs... "ha valaki azt mondja nem, azt kialtjuk halal" ;) ... szoval ilyet nem mondunk. Ilyen meg olyan van, ami engem tokeletesen alkalmassa tesz erre a munkara. persze ok ugyis atlatnak a szitan, de ki tudja. Valoszinuleg a kozepfoku angolom sem volt eleg nekik. Lehet, hogy Londonnak ez annyira a bevandorlok tomegetol mentes, elit resze, hogy nem is gondoltak, bele kell irni a hirdetesbe, hogy fluent vagy nativ english esetleg excellent english language skills, vagyis tokeletes angol nyelvtudasa van szukseg a munkahoz. Az allt a kiirasban, hogy ha beviszed az oneletrajzodat, gyors interju lesz, majd ha tetszel, egy trial shift vagyis proba nap idopontot egyesztetnek, megneznek, es aztan eldol, kellesz-e vagy sem. Na most ezzel ugy tunik, en a nulladik koron sem jutottam at, tekintve, hogy interju sem volt. "Oooo... jo... majd a managernek atadjuk a cv-t (oneletrajzot), es ha erdeklodnek utanam, felhivnak." Szoval: koszonjuk, nem, csak szebben mondva, es remennyel hulyitve a szerencsetlen aldozat.
Nem bantam egyebkent, mert az a varosresz egeszen mas, mint Wood Greeen, es ujra ultem overgroundon, ami a felszini metro, olyasmi, mint a hev Budapesten. Kellemes meleg, szep napsutes volt, es vegre kimozdultam, aztan meg ugyis jott a hetvege, amikor nem igazan szoktam allast keresni, mert ebben is kell egy kis kikapcsolodas, es ilyenkor ugysem nagyon lehet intezni a dolgokat. Pihentunk, es remeltuk, hogy kedvezo hireket kapunk a szallodai allaslehetoseg felol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése